Läs Husbloggarna på Vibyggerhus

DIY- Påskris

Nu är det ett tag sedan jag var inne här och skrev. Det har varit hektiska veckor med utbildning för min del och övertid för mannen vilket har gjort att inspirationen och motivationen till detta har sinat. Lika så har vi brottats med att vårt bygglov ska gå igenom, tyvärr verkar våra blivande grannar inte vara så positivt inställda till vårt bygge och det känns skittrist rent ut sagt. Dock försöker vi göra det bästa av situationen och göra det vi kan och sen släppa det på kvällarna.
 
Jag har pysslat en hel del, men ännu har inget påskpyssel blivit något av. Dock har jag nu letat reda på lite snygga påskris som jag tror att jag kommer försöka mig på någon dag. Är rätt sugen på att fixa ihop något med trollhassel, synd bara att det ska vara så bövlans dyrt att få tag på. Men om jag lyckas komma över det för en vettig peng så är ovanstående inspirationen i alla fall! Som vanligt hittar ni källan där nedanför (pinterest som vanligt).
1, 2, 3, 4
Permalink Kategori: DIY Inspiration Taggar: Inredning, Inspiration, allmänt, decoration, dekoration, diy, easter, fjäril, kycklingar, påsk, påskris, ägg; Kommentarer (0)

Kommentera här: