Läs Husbloggarna på Vibyggerhus

Webbshopen är uppe!

Äntligen så har min webbshop kommit upp och är nu tillgänglig. Jag började fundera och klura på den för ungefär ett år sedan. Och nu ett år senare är det äntligen uppe. Mesta dels är förstås mina virkade amigurumifigurer - men även en del annat. Så är du intresserad av något så är det HÄR som du ska kolla. Veckan ut erbjuder jag dessutom en rabatt på 5% på hela sortimentet.
 
Dagen idag har i övrigt inte varit så himla händelserik. Förutom lite virkning så har jag även prommenerat ca 5 kilometer med Lillan idag. Jag känner verkligen att jag måste börja röra på mig igen mer än bara styrketräning. Jag älskar ju egentligen att prommenera, även fast jag föredrar lite varmare temperaturer och lite mindre regn än vad som erbjöds idag. Det ska bli så himla skönt när huset är klart och man kan börja upptäcka lite nya prommenadslingor ute vid huset. Mer nära naturen än vad vi är i stan. Annars så har det blivit en sväng till huset idag med, och lite mer gles har satts upp. Det tar tid, men jäklar vad bra det blir!

Kommentera här: