Läs Husbloggarna på Vibyggerhus

Lite fler bakverk

Måndag igen och tillbaka med fler bakverk. Jag har kör på både med cupcakes i olika fäger och höjd, samt en dammsugare. Det är ännu roligare när man ser att de får ungefär samma storlek som de "riktiga" bakverken. Något som jag har upplevt mer nu de senaste veckorna som jag har varit hemma mer är att jag utvecklats enormt mycket med virkningen. Att vara kreativ är något som alltid har varit viktigt för mig, men även om jag har ett jobb som innebär att vara kreativ digititalt så blir det aldrig samma sak som att pyssla för hand. Att känna det man gör så nära känns mer genuint och mer betydelsefullt.
 
Permalink Kategori: Shop Taggar: Barn, Children, Crochet, Järabo, Panduro, Virkning, bakverk, cupcakes, dammsugare, garn, punchrulle; Kommentarer (0)

Kommentera här: