Läs Husbloggarna på Vibyggerhus

Att pyssla...

Jag har alltid varit väldigt pysslig. Haft helt två, tre eller ibland till och med fyra projekt på gång samtidigt. Vad det har rört sig om har varit ganska olika saker beroende på vilket humör jag har varit på, eller vilken period som jag har befunnit mig i. Därför är det kanske inte så lämpligt att benämna denna blogg närmare än vad jag har gjort nu.
 
I skrivandet stund är jag inne i en period med virkning. Det hela började med att jag provade ett mönster som jag trodde, för att vara riktigt pessimistisk och ärlig, att jag skulle få lägga ned efter ett par dagar. Till min stora förvåning klarade jag faktiskt ut det, helt själv utan hjälp och nu står det en ganska så väl tilltagen flodhäst på vår byrå i sovrummet. Det hela fortsatte med att jag gjorde en ros, en kanin, en draksnuttefilt och nu börjar det bli lite pinsamt mycket med gosedjur här hemma. Med tanke på att jag inte har någon att ge dem till så tänkte jag även använda denna blogg som en kanal delvis för att hitta nya hem till mina virkprojekt men också för att inspirera andra till att vara lite pyssliga. Hoppas ni kommer gilla det ni ser här!

Kommentera här: