Läs Husbloggarna på Vibyggerhus

Jag vill ha munk...

Det har varit lite tyst här ett tag och jag har verkligen så mycket planer men samtidigt så har det varit full rulle på jobbet och med husmöten. Jag hade planer på att göra mig en midsommarkrans igår och som ni kanske förstår vid det här laget så blev det inget med det. Fick helt enkelt nöja mig utan en i år också, får ta igen det nästa år istället.
 
Jag har för ett tag sedan börjat på en munk som slutfördes idag. Det var en ny teknik som jag inte riktigt blev kompis med så jag gjorde om mönstret nu lagom till munk nr 2. Katterna vill gärna vara med och hjälpa till, eller främst Keso egentligen även fast han inte får.
 
Hoppas ni har haft en fin midsommar igår. Det hade i alla fall jag med fina vänner. Imorgon blir det att ta tag i vardagen igen och fixa i ordning lite här hemma innan nästa vecka påbörjas igen.

Kommentera här: